Ροή

Οι ασθενείς που νοσηλεύονται στα νοσοκομεία της Πάτρας με κορονοϊό

Σας αρέσει ο Απόηχος;
Προσθέστε τον στις Προτιμώμενες Πηγές Google για να βλέπετε πιο συχνά τα άρθρα μας.
Προσθήκη στις Προτιμώμενες Πηγές Google

Αύξηση του αριθμού των νοσηλειών ασθενών με κορωνοϊό κατεγράφη χθες. Είναι ενδεικτικό πως στην κυριακάτικη εφημερία του ΓΝ Πατρών «Αγ. Ανδρέας» προστέθηκαν έξι ασθενείς με κορωνοϊό στις κλινικές, φθάνοντας πλέον τους 32, ενώ έξι άτομα εξακολουθούν να νοσηλεύονται στις ΜΕΘ Covid19. Αντίστοιχα, στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο νοσηλεύονται 42 ασθενείς, τρία περιστατικά στην Παιδιατρική και έξι στις ΜΕΘ.