Ροή

Πορεία στην Πάτρα απο τους εργαζόμενους στον Επισιτισμό-Τουρισμό- Φωτ.

Σας αρέσει ο Απόηχος;
Προσθέστε τον στις Προτιμώμενες Πηγές Google για να βλέπετε πιο συχνά τα άρθρα μας.
Προσθήκη στις Προτιμώμενες Πηγές Google

Η Πανελλήνια Ομοσπονδία Εργαζομένων στον Επισιτισμό-Τουρισμό έχει προγραμματίσει 24ωρη απεργία. Στην Πάτρα υπήρξε συγκέντρωση διαμαρτυρίας και πορεία στον Πεζοδομο της Ρήγα Φεραίου. Οι εργαζόμενοι αντιδρούν στα κυβερνητικά μέτρα για τον κλάδο εστίασης και ζητούν πρωτοβουλίες που θα διασφαλίζουν την αξιοπρεπή διαβίωσή τους.