Ροή

Οι νοσηλείες με Covid-19 στα νοσοκομεία της Πάτρας

Σας αρέσει ο Απόηχος;
Προσθέστε τον στις Προτιμώμενες Πηγές Google για να βλέπετε πιο συχνά τα άρθρα μας.
Προσθήκη στις Προτιμώμενες Πηγές Google

Στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο της Πάτρας νοσηλεύονταν χθες 70 ασθενείς στις Κλινικές Covid, 13 στην ΜΕΘ Covid και άλλοι 4 στην Μονάδα Αυξημένης Φροντίδας που άνοιξε προχθές.
Στο Γενικό Νοσοκομείο Πατρών «Ο Αγ. Ανδρέας» νοσηλεύονται 78 ασθενείς στην Κλινική και άλλοι 9 ασθενείς διασωληνωμένοι στη ΜΕΘ Covid.