“Δεν κάνουμε πίσω για το τρένο”

Σας αρέσει ο Απόηχος;
Προσθέστε τον στις Προτιμώμενες Πηγές Google για να βλέπετε πιο συχνά τα άρθρα μας.
Προσθήκη στις Προτιμώμενες Πηγές Google

Στα πλαίσια του αγώνα για την υπογειοποίηση της σιδηροδρομικής γραμμής και στο τμήμα από το Ρίο μέχρι την οδό Κανελλοπούλου, έγινε, το Σάββατο 15/1/2022, στο Δημαρχείο, συνάντηση του Δημάρχου Πατρέων, Κώστα Πελετίδη, με την Επιτροπή Αγώνα των κατοίκων.

Παρόντες ήταν και οι αντιδήμαρχοι, Χρήστος Κορδάς και Νίκος Ασπράγκαθος.

Κατά τη διάρκεια της συνάντησης έγινε ανάλυση της κατάστασης και επαναδιατυπώθηκε ομόφωνα, η απόφαση να διεκδικηθεί, με όλα τα μέσα, το δίκαιο αίτημα της υπογειοποίησης και η συμμετοχή στους αγώνες που θα ξεκινήσουν.

Τονίσθηκε ότι δεν θα επιτραπεί καμία εργασία επιφανειακής χάραξης που διχοτομεί την πόλη και θα απαιτηθεί από την κυβέρνηση να κάνει αποδεκτό το αίτημα για υπογειοποίηση της σιδηροδρομικής γραμμής από το Ρίο έως το νέο Λιμάνι.