Εμβολιασμός σε 100 εργάτες γης στην Μανωλάδα

Σας αρέσει ο Απόηχος;
Προσθέστε τον στις Προτιμώμενες Πηγές Google για να βλέπετε πιο συχνά τα άρθρα μας.
Προσθήκη στις Προτιμώμενες Πηγές Google

Κατόπιν πρωτοβουλίας του Υπουργείου Υγείας και σε συνεργασία με την 6η ΥΠΕ και τον Δήμο Ανδραβίδας – Κυλλήνης, συνεχίζονται οι εμβολιασμοί κατά covid 19 στους εργάτες γης στην Ηλεία.
Την Παρασκευή πραγματοποιήθηκαν ακόμη 100 εμβολιασμοί.
Η εμβολιαστική δράση, έγινε στο Κοινοτικό Γραφείο της Νέας Μανωλάδας από το Κινητό Συνεργείο Εμβολιασμού της 6ης ΥΠΕ.