Ο Θύμιος απαντά σε εκείνους που του έκαναν bullying: «Από τότε που βγήκε η συγγνώμη, χάθηκε το φιλότιμο»

Σας αρέσει ο Απόηχος;
Προσθέστε τον στις Προτιμώμενες Πηγές Google για να βλέπετε πιο συχνά τα άρθρα μας.
Προσθήκη στις Προτιμώμενες Πηγές Google

Για τη νέα αρχή που κάνει στη ζωή του μίλησε στο «Φως στο Τούνελ» ο Θύμιος Μπουγάς που βρέθηκε έπειτα από αρκετές ημέρες που αγνοούνταν στον Πύργο.

Ο Θύμιος Μπουγάς, αλλά και ο δήμαρχος Πύργου Τάκης Αντωνακόπουλος αναφέρθηκαν στο νέο κεφάλαιο που ανοίγει στη ζωή του 39χρονου άνδρα, ο οποίος πλέον θα έχει τη βοήθεια που πρέπει από τις κοινωνικές υπηρεσίες του δήμου.

«Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όσους ενδιαφέρθηκαν για μένα» τόνισε ο Θύμιος Μπουγάς, μιλώντας στην Αγγελική Νικολούλη, αφήνοντας πίσω του τη ζωή στις σκιές και τη νύχτα.

«Από τότε που βγήκε η συγγνώμη, χάθηκε το φιλότιμο» σημείωσε ο Θύμιος Μπουγάς για εκείνα τα άτομα που μετάνιωσαν για το bullying που του έκαναν και μετά εμφανίστηκαν μετανιωμένοι.