Ροή

Επίθεση με μπογιές στα γραφεία της Νομαρχιακής της ΝΔ στην Πάτρα- Φωτ.

Σας αρέσει ο Απόηχος;
Προσθέστε τον στις Προτιμώμενες Πηγές Google για να βλέπετε πιο συχνά τα άρθρα μας.
Προσθήκη στις Προτιμώμενες Πηγές Google

Τρία άτομα αναζητούνται από την τοπική ΕΛ.ΑΣ. καθώς σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες πέταξαν μπογιές στα γραφεία της ΝΔ στην Πάτρα, στη διασταύρωση των οδών Κορίνθου και Ερμού .

Συγκεκριμένα τα άτομα ανέβηκαν στον 4ο όροφο, έγραψαν συνθήματα και πέταξαν μπογίες.

Με πληροφορίες από dete.gr