Σας αρέσει ο Απόηχος;
Προσθέστε τον στις Προτιμώμενες Πηγές Google για να βλέπετε πιο συχνά τα άρθρα μας.
Προσθήκη στις Προτιμώμενες Πηγές Google
Το πρώην νούμερο 1 του παγκόσμιου τένις, ο Νόβακ Τζόκοβιτς, δήλωσε ότι δεν θα μπορέσει να ταξιδέψει στην Νέα Υόρκη για να αγωνιστεί στο U.S. Open, το τελευταίο Grand Slam της χρονιάς που ξεκινά την επόμενη εβδομάδα.
«Δυστυχώς, δεν θα μπορέσω να ταξιδέψω στη Νέα Υόρκη για το US Open» έγραψε ο Τζόκοβιτς στο Twitter.
«Καλή επιτυχία στους άλλους παίκτες! Θα διατηρήσω τη φόρμα μου και τη θετική ενέργεια και θα περιμένω ευκαιρία για να αγωνιστώ άλλη φορά».
