Σας αρέσει ο Απόηχος;
Προσθέστε τον στις Προτιμώμενες Πηγές Google για να βλέπετε πιο συχνά τα άρθρα μας.
Προσθήκη στις Προτιμώμενες Πηγές Google
Σε δολιοφθορά αποδίδεται σύμφωνα με πληροφορίες, το συμβάν με τις κατεβασμένες μπάρες του ΟΣΕ νωρίτερα το βράδυ της Πέμπτης, στην Ελευθερίου Βενιζέλου. Όπως μπορείτε να δείτε και στις φωτογραφίες και στο βίντεο της ιστοσελίδας apoixos.com σημειώθηκε τεράστιο κυκλοφοριακό κομφούζιο με εκατοντάδες οδηγούς να ταλαιπωρούνται για αρκετή ώρα τις μπάρες σήκωνε αλλοδαπός ο οποίος ήταν στο σημείο.

Αντίστοιχες καταστάσεις σημειώθηκαν και στις μπάρες του ΟΣΕ στο ύψος του Αγίου Ανδρέα αλλά και σε άλλα σημεία του σιδηροδρομικού δικτύου.

Έρευνα έχει ξεκινήσει εκτός από τον ΟΣΕ και η τοπική ΕΛ.ΑΣ.
ΧΡ.ΣΤΡ.
