Δύο συλλήψεις στην Πάτρα- Ο ένας έκλεψε χρήματα απο πρακτορείο ΟΠΑΠ

Σας αρέσει ο Απόηχος;
Προσθέστε τον στις Προτιμώμενες Πηγές Google για να βλέπετε πιο συχνά τα άρθρα μας.
Προσθήκη στις Προτιμώμενες Πηγές Google

Δυο άτομα για τα κατά περίπτωση αδικήματα της κλοπής και της αποδοχής προϊόντων εγκλήματος, συνελήφθησαν στην Πάτρα. από αστυνομικούς της ομάδας ΔΙΑΣ του Τμήματος Άμεσης Δράσης Πατρών.

Ο ένας δράστης εισήλθε σε πρακτορείο ΟΠΑΠ και αφαίρεσε από το ταμείο, το χρηματικό ποσό των 1.200 ευρώ. Ο δεύτερος συνελήφθη κατηγορούμενος για αποδοχή προϊόντων εγκλήματος, καθώς στην κατοχή του βρέθηκε και κατασχέθηκε μέρος των κλεμμένων χρημάτων -65 ευρώ-, το οποίο είχε παραλάβει από τον έτερο συλληφθέντα.