Το Σάββατο απολογούνται στον Ανακριτή οι δύο συλληφθέντες για τον θάνατο του 54χρονου στο Αγρίνιο

Σας αρέσει ο Απόηχος;
Προσθέστε τον στις Προτιμώμενες Πηγές Google για να βλέπετε πιο συχνά τα άρθρα μας.
Προσθήκη στις Προτιμώμενες Πηγές Google

Προθεσμία για να απολογηθούν το Σάββατο 30 Νοεμβρίου πήραν οι δύο κατηγορούμενοι για τον ξυλοδαρμό του 54χρονου Κώστα Κασίτσα, στο Αγρίνιο στις 6 Νοεμβρίου.

Ο 54χρονος απεβίωσε στην ΜΕΘ του νοσοκομείου της Άρτας στις 14 Νοεμβρίου, λίγες ημέρες μετά τον ξυλοδαρμό του από ομάδα ατόμων.

Σε βάρος των δύο συλληφθέντων, ενός 41χρονου και ενός 25χρονου, σχηματίστηκε κακουργηματικού χαρακτήρα, δικογραφία για ανθρωποκτονία από πρόθεση.

 

Πηγή: agriniopress.gr