Σας αρέσει ο Απόηχος;
Προσθέστε τον στις Προτιμώμενες Πηγές Google για να βλέπετε πιο συχνά τα άρθρα μας.
Προσθήκη στις Προτιμώμενες Πηγές Google
Διαστάσεις φαίνεται ότι παίρνουν μέσα στην κοινοβουλευτική ομάδα της Νέας Δημοκρατίας οι αντιδράσεις με αίτημα τη χορήγηση αυξήσεων και σε αστυνομικούς, πυροσβέστες και λιμενικούς, μετά και τη δημόσια διατύπωση του αιτήματος αυτού από τους υπουργούς Βασίλη Κικίλια και Άδωνι Γεωργιάδη. Μεταξύ των 7 βουλευτών που ζητούν δημόσια να προχωρήσει σε αυξήσεις και ο βουλευτής Αχαΐας Ανδρέας Κατσανιώτης.
Μάλιστα σε ανάρτησή του έγραψε:
Η Κυβέρνηση οφείλει να κάνει το σωστό και να επεκτείνει τις αυξήσεις μισθών στα στελέχη της ΕΛ.ΑΣ., της Πυροσβεστικής και του Λιμενικού.
Είμαι βέβαιος ότι ο Πρωθυπουργός θα πράξει το δίκαιο.
