Ροή

Μαύρη σελίδα για την ποδοσφαιρική ιστορία της Πάτρας – Έπεσε στην Γ Εθνική η Παναχαϊκή

Σας αρέσει ο Απόηχος;
Προσθέστε τον στις Προτιμώμενες Πηγές Google για να βλέπετε πιο συχνά τα άρθρα μας.
Προσθήκη στις Προτιμώμενες Πηγές Google

Μαύρη σελίδα στην ιστορία της Παναχαϊκής αφού το διοικητικό συμβούλιο της Super League 2 αποφάσισε την αποβολή των «κοκκινόμαυρων» από το πρωτάθλημα!

Ο λόγος αυτής της απόφασης αφορά την αδυναμία της πατρινής ομάδας να πληρώσει τις πέντε προσφυγές των ποδοσφαιριστών Κολοβούρη, Κοζορώνη, Κωστούλα, Παπατόλιου και Μπαξεβάνου.

Η επίσημη ενημέρωση και επιβεβαίωση του ρεπορτάζ του monobala.gr:
«Κατόπιν των αποφάσεων του Διαιτητικού Δικαστηρίου και σε εφαρμογή του άρθρου 25, παρ. 3 του ΚΙΜΠ, το Διοικητικό Συμβούλιο της SL2, προχώρησε στην αποβολή της ΠΑΕ Παναχαϊκή από το πρωτάθλημα της Super League 2, αγωνιστικής περιόδου 2024-2025».

Η αποβολή της Παναχαϊκής επηρεάζει και το πρωτάθλημα της Super League 2
Η εξέλιξη αυτή δημιουργεί νέα δεδομένα και στην κατηγορία αλλά και στην ίδια την Παναχαϊκή. Καταρχήν το ματς της τελευταίας αγωνιστικής με τον Παναργειακό αναβάλλεται και είναι δεδομένο ότι η ομάδα του Άργους θα πάρει τους 3 βαθμούς και θα βρεθεί πάνω από τον Asteras B’ Aktor . Αυτό σημαίνει ότι ξεκαθάρισε η κατάσταση στον όμιλο των play out με τα Χανιά, τον Παναργειακό και τον Asteras B’ Aktor να εξασφαλίζουν την παραμονή τους.

Πηγή Φωτό: ΑΝΔΡΕΑΣ ΑΛΕΞΟΠΟΥΛΟΣ / EUROKINISSI

ΠΗΓΗ: http://monobala.gr