Σας αρέσει ο Απόηχος;
Προσθέστε τον στις Προτιμώμενες Πηγές Google για να βλέπετε πιο συχνά τα άρθρα μας.
Προσθήκη στις Προτιμώμενες Πηγές Google
Σοβαρά επεισόδια σημειώθηκαν στο γήπεδο «Ανδρέας Κάνιστρας» στην Πάτρα, μετά το τέλος του αγώνα μεταξύ του Άρη Πατρών και του Παναιγιαλείου, που βρήκε νικητές τους “ερυθρόλευκους” με σκορ, 1-0 για τον τελικό του κυπέλλου Ερασιτεχνών Αχαΐας.
Η αστυνομία πέρασε χειροπέδες σε πέντε φιλάθλους του Παναιγιαλείου. Σύμφωνα με Πατρινούς, οπαδοί του Αιγίου μετά το τέλος του αγώνα και ενώ η ομάδα τους είχε χάσει άρχισαν να πετάνε μπουκάλια προς την πλευρά τους και τότε επενέβη η Αστυνομία.
