Ροή

«Με χαστούκισαν και με έβριζαν»: Η γυναίκα που χτυπήθηκε στην Πολυτεχνειούπολη από κουκουλοφόρους μιλά για το χθεσινό επεισόδιο- Βίντεο

Σας αρέσει ο Απόηχος;
Προσθέστε τον στις Προτιμώμενες Πηγές Google για να βλέπετε πιο συχνά τα άρθρα μας.
Προσθήκη στις Προτιμώμενες Πηγές Google

Για τα επεισόδια στην Πολυτεχνειούπολη και την επίθεση που δέχτηκε από κουκουλοφόρο μίλησε στον ΣΚΑΪ η Γεωργία Τύρου, υπεύθυνη του κυλικείου.

«Το συγκεκριμένο κυλικείο ήταν υπό κατάληψη για περίπου 14 χρόνια. Εμείς νοικιάσαμε τον χώρο εδώ και αποφασίσαμε να το βάλουμε σε λειτουργία. Εχθές ήταν η πρώτη μέρα λειτουργίας μάλιστα. Για να καταλάβετε, δεν είχαμε καταφέρει ακόμα να γεμίσουμε το κυλικείο με προϊόντα», ανέφερε αρχικά η κ. Τύρου.

«Το συγκεκριμένο κυλικείο ήταν υπό κατάληψη για περίπου 14 χρόνια. Εμείς νοικιάσαμε τον χώρο εδώ και αποφασίσαμε να το βάλουμε σε λειτουργία. Εχθές ήταν η πρώτη μέρα λειτουργίας μάλιστα. Για να καταλάβετε, δεν είχαμε καταφέρει ακόμα να γεμίσουμε το κυλικείο με προϊόντα», ανέφερε αρχικά η κ. Τύρου.