Φάρσα το απειλητικό τηλεφώνημα για βόμβα στο Εφετείο Αθηνών- Φωτ.

Σας αρέσει ο Απόηχος;
Προσθέστε τον στις Προτιμώμενες Πηγές Google για να βλέπετε πιο συχνά τα άρθρα μας.
Προσθήκη στις Προτιμώμενες Πηγές Google

Φάρσα αποδείχτηκε τελικά το απειλητικό τηλεφώνημα για τοποθέτηση βόμβας στο Εφετείο Αθηνών αφού μετά τον έλεγχο που πραγματοποίησε κλιμάκιο του Τμήματος Εξουδετέρωσης Εκρηκτικών Μηχανισμών (ΤΕΕΜ) δεν βρέθηκε κάτι ύποπτο.

Υπενθυμίζεται ότι λίγο μετά τις 8 το πρωί ένας άγνωστος τηλεφώνησε στην Άμεση Δράση, λέγοντας ότι τοποθέτησε βόμβα, ενώ έδωσε δύο ώρες περιθώριο για να ενεργοποιηθεί ο εκρηκτικός μηχανισμός.

Παράλληλα αποκαταστάθηκε η κυκλοφορία των οχημάτων στην οδό Κυρίλου Λουκάρεως όπου είχε διακοπεί λόγω του απειλητικού τηλεφωνήματος.

 

 

ΠΗΓΗ ΦΩΤΟ: ΚΩΣΤΑΣ ΤΖΟΥΜΑΣ/EUROKINISSI

ΠΗΓΗ:ΑΠΕ-ΜΠΕ