Στο Νοσοκομείο Αγρινίου οδηγός αυτοκινήτου μετά από τροχαίο

Σας αρέσει ο Απόηχος;
Προσθέστε τον στις Προτιμώμενες Πηγές Google για να βλέπετε πιο συχνά τα άρθρα μας.
Προσθήκη στις Προτιμώμενες Πηγές Google

Στο Νοσοκομείο Αγρινίου μεταφέρθηκε, ευτυχώς προληπτικά, μία γυναίκα οδηγός, μετά από ατύχημα που συνέβη στην Δογρή της Τριχωνίδας.

Το ατύχημα συνέβη τις μεσημεριανές ώρες της Παρασκευής 9 Μαΐου.

Κάτω από συνθήκες που ερευνώνται, το όχημά της εξετράπη της πορείας του, προσκρούοντας σε κολώνα του ΔΕΔΔΗΕ.

Η γυναίκα μεταφέρθηκε στο Νοσοκομείο του Αγρινίου από συγγενικό της πρόσωπο. Στο σημείο έσπευσαν δύναμη της Τροχαίας καθώς και συνεργείο του ΔΕΔΔΗΕ για τις απαιτούμενες εργασίες μετά την πτώση της κολώνας.

ΠΗΓΗ:http://agriniopress.gr