Ροή

Άφησε το παιδί του τριών ετών μόνο του στο πεζοδρόμιο και συνελήφθη από αστυνομικούς

Σας αρέσει ο Απόηχος;
Προσθέστε τον στις Προτιμώμενες Πηγές Google για να βλέπετε πιο συχνά τα άρθρα μας.
Προσθήκη στις Προτιμώμενες Πηγές Google

Συνελήφθη, χθες το μεσημέρι, στην Πάτρα, από αστυνομικούς του Τμήματος Άμεσης Δράσης Πατρών, ένας ημεδαπός άνδρας, διότι άφησε το ανήλικο τέκνο του, ηλικίας τριών ετών, μόνο του σε πεζοδρόμιο, χωρίς επίβλεψη, εκθέτοντας τον ανήλικο σε κίνδυνο.

 

ΦΩΤΟ ΑΡΧΕΙΟΥ