Σας αρέσει ο Απόηχος;
Προσθέστε τον στις Προτιμώμενες Πηγές Google για να βλέπετε πιο συχνά τα άρθρα μας.
Προσθήκη στις Προτιμώμενες Πηγές Google
Εκκενώθηκε το Κέντρο Υγείας Κάτω Αχαΐας λόγω της φωτιάς που καίει ανεξέλεγκτα στην περιοχή, όπως έκανε γνωστό ο υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης.
Η ανάρτηση του Άδωνι Γεωργιάδη:
-Εκκενώνουμε ΚΥ Κ. Αχαΐας προσωπικό και 2 φιλοξενούμενους, λόγω εκκένωσης όλης της περιοχής.
Το ΕΣΥ δίνει την μάχη μαζί με τις πυροσβεστικές δυνάμεις, σε μία πολύ δύσκολη νύχτα»
