ΔΕΥΑΠ: Ακατάλληλο προς πόση το νερό σε Άνω Συχαινά και Βούντενη

Σας αρέσει ο Απόηχος;
Προσθέστε τον στις Προτιμώμενες Πηγές Google για να βλέπετε πιο συχνά τα άρθρα μας.
Προσθήκη στις Προτιμώμενες Πηγές Google

Μέχρι να αποκατασταθούν πλήρως οι βλάβες που προέκυψαν από τις πρόσφατες πυρκαγιές το νερό σε Βούντενη και Άνω Συχαινά θα πρέπει να περιορίζεται για οικιακή χρήση και δεν είναι κατάλληλο για πόση, όπως ανακοίνωσε η ΔΕΥΑΠ.

Η ανακοίνωση

Η ΔΕΥΑΠ ενημερώνει, με βάση το Τμήμα Ελέγχου & Επεξεργασίας Πόσιμου Νερού της Διεύθυνσης Περιβάλλοντος, τους κατοίκους των Άνω Συχαινών και της Βούντενης ότι μέχρι να αποκατασταθούν πλήρως οι βλάβες που προέκυψαν από τις πρόσφατες πυρκαγιές το νερό στις περιοχές αυτές να περιορίζεται για οικιακή χρήση (μπάνιο, πλύσιμο συσκευών κ.λπ), και όχι για πόση.

Η ΔΕΥΑΠ συνεχίζει αδιάλειπτα τους ελέγχους και σας ενημερώνει άμεσα για κάθε εξέλιξη.

 

Πηγή φωτό αρχείου EUROKINISSI