Γυναίκα στην Πάτρα ενεργοποίησε το panic button

Σας αρέσει ο Απόηχος;
Προσθέστε τον στις Προτιμώμενες Πηγές Google για να βλέπετε πιο συχνά τα άρθρα μας.
Προσθήκη στις Προτιμώμενες Πηγές Google

Στην ενεργοποίηση του Panic Button που είχε εγκαταστήσει στο κινητό της προχώρησε η 30χρονη γυναίκα, για να γλιτώσει από τον 41χρονο πρώην σύζυγό της που την ακολουθούσε με μηχανή, το απόγευμα της Παρασκευής (22.08.25) στην οδό Ακρωτηρίου, στην Πάτρα κι ενώ η ίδια επέβαινε σε ΙΧ.

Σύμφωνα με πληροφορίες ο συλληφθείς που κατηγορείται για ενδοοικογενειακή βία, ήταν υπότροπος καθώς και στο παρελθόν φέρεται να είχε προκαλέσει προβλήματα στην 30χρονη, με αποτέλεσμα η γυναίκα να δεχθεί την εφαρμογή του Panic Button που ως φαίνεται εν προκειμένω έκανε τη δουλειά της.

Με πληροφορίες από tempo14.news