Ροή

Αγρίνιο: Ι.Χ. έγινε σμπαράλια μετά από…. τροχαίος

Σας αρέσει ο Απόηχος;
Προσθέστε τον στις Προτιμώμενες Πηγές Google για να βλέπετε πιο συχνά τα άρθρα μας.
Προσθήκη στις Προτιμώμενες Πηγές Google

Σε άμορφη μάζα σιδερικών μετατράπηκε αυτοκίνητο μετά από εκτροπή σήμερα τα ξημερώματα στην ε.ο Αγρινίου-Ιωαννίνων.

Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες στο αυτοκίνητο επέβαιναν δύο νεαρά άτομα (αγόρι και κορίτσι) τα οποία μεταφέρθηκαν στο νοσοκομείο Αγρινίου όπου και νοσηλεύονται.

Οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν ότι υπήρξε σύλληψη του οδηγού από αστυνομικούς της Τροχαίας Αγρινίου καθώς διαπιστώθηκε ότι ήταν υπό την επήρεια μέθης.

Με προφορική εντολή του αρμόδιου εισαγγελέα αφέθηκε ελεύθερος καθώς νοσηλεύεται, όπως μεταδίδει το agriniolike.