Οι κτηνίατροι ζητούν μείωση ΦΠΑ στο 13%

Σας αρέσει ο Απόηχος;
Προσθέστε τον στις Προτιμώμενες Πηγές Google για να βλέπετε πιο συχνά τα άρθρα μας.
Προσθήκη στις Προτιμώμενες Πηγές Google

Μια σημαντική πρωτοβουλία έτσι ώστε να μειωθεί ο ΦΠΑ στις αμοιβές των κτηνιάτρων από το 24% που είναι σήμερα στο 13% κάνει ο Πανελλήνιος Κτηνιατρικός Σύλλογος. Ο άνθρωπος ο οποίος έχει αναλάβει να φέρει εις πέρας την προσπάθεια αυτή είναι ο κτηνίατρος, και μέλος του ΔΣ του Συλλόγου, Μιχάλης Φλαράκος.

Μιλώντας στη «Ζούγκλα» εξηγεί αναλυτικά για ποιο λόγο η προσπάθεια αυτή αναμένεται να ωφελήσει τους ιδιοκτήτες των ζώων, ενώ αναφέρεται και στις συναντήσεις που έχουν γίνει μέχρι στιγμής με το Υπουργείο Οικονομικών, προκειμένου να βρεθεί μια χρυσή τομή.

Όπως επισημαίνει μεταξύ άλλων, «εάν τελικά ο ΦΠΑ μειωθεί στο 13% θα ωφεληθούν πάρα πολύ οι κηδεμόνες των κατοικιδίων».