Ροή

Στα μπλόκα παραμένουν οι αγρότες της Πελοποννήσου

Σας αρέσει ο Απόηχος;
Προσθέστε τον στις Προτιμώμενες Πηγές Google για να βλέπετε πιο συχνά τα άρθρα μας.
Προσθήκη στις Προτιμώμενες Πηγές Google

Ανυποχώρητοι δηλώνουν οι αγρότες και οι κτηνοτρόφοι της Αχαΐας και παραμένουν σταθεροί στις κινητοποιήσεις τους.

Αύριο, Τρίτη, το Εργατικό Κέντρο Πάτρας διοργανώνει συλλαλητήριο στις 19.30 στο μπλόκο της Περιμετρικής, στον κόμβο Εγλυκάδας, όπου έχουν παρατάξει οι αγροτοκτηνοτρόφοι τα δεκάδες τρακτέρ τους.
Στο συλλαλητήριο θα συμμετάσχουν και συνταξιουχικά σωματεία (ΙΚΑ-ΟΑΕΕ-ΔΗΜΟΣΙΟ-ΝΑΤ-ΤΣΑ-ΤΑΕ-ΠΑΣΑΣ ΔΕΗ-ΟΣΕ-ΔΕΚΟ ΤΡΑΠΕΖΩΝ). Ενώ προγραμματίζουν προσυγκέντρωση στις 19.00 στον δημοτικό χώρο στάθμευσης «Γ. Καλεντζώτης», απ’ όπου θα αναχωρήσουν και λεωφορεία.

Στο μεταξύ στον κόμβο Εγλυκάδας, στην Περιμετρική Οδό Πατρών παραμένει το μπλόκο για 8η ημέρα σήμερα.

Παράλληλα στην Κάτω Αχαΐα και Αίγιο, οι αγρότες και οι κτηνοτρόφοι της δυτικής Αχαΐας και της Αιγιαλείας διατηρούν τα μπλόκα στα συγκεκριμένα σημεία, πραγματοποιώντας ολιγόωρους αποκλεισμούς στους αυτοκινητοδρόμους Πατρών–Πύργου και Πατρών–Κορίνθου.