Ροή

Μεγάλη η συμμετοχή αγροτών και κτηνοτρόφων στο μπλόκο της Άρτας- Φωτό

Σας αρέσει ο Απόηχος;
Προσθέστε τον στις Προτιμώμενες Πηγές Google για να βλέπετε πιο συχνά τα άρθρα μας.
Προσθήκη στις Προτιμώμενες Πηγές Google

Δυναμική είναι η παρουσία των αγροτών και των κτηνοτρόφων στο μπλόκο της Άρτας.
Οι αγρότες έχουν παρατάξει τα τρακτέρ τους επι της Ιόνιας Οδού και μιλώντας στην ιστοσελίδα apohxos.gr δηλώνουν αποφασισμένοι να παραμείνουν και μετά τις γιορτές μέχρις ότου η κυβέρνηση ικανοποιήσει τα αιτήματα τους. Όπως αναφέρουν η πολιτική που έχει ακολουθηθεί τα τελευταία χρόνια έχει καταστρέψει τον πρωτογενή τομέα της περιοχής, ενώ το μεγάλο τους πρόβλημα είναι το κόστος παραγωγής. Μέσω της ιστοσελίδας apohxos.gr ζητούν από τον πρωθυπουργό να ακούσει την κραυγή αγωνίας τους ενώ σχετικά με την έξοδο των εκδρομέων αναφέρουν ότι οι ίδιοι ανοίγουν τους δρόμους αλλά η κυβέρνηση και η πολιτεία τους κλείνει.

ΔΕΙΤΕ ΦΩΤΟ: