Θεσσαλονίκη: Νεκρό βρέφος τριών μηνών

Σας αρέσει ο Απόηχος;
Προσθέστε τον στις Προτιμώμενες Πηγές Google για να βλέπετε πιο συχνά τα άρθρα μας.
Προσθήκη στις Προτιμώμενες Πηγές Google

Τραγωδία σημειώθηκε την Τρίτη (27/1) στη Θεσσαλονίκη με ένα βρέφος τριών μηνών να χάνει τη ζωή του.

Οι γονείς του μωρού το μετέφεραν πρωινές ώρες στο Ιπποκράτειο Νοσοκομείο σε κρίσιμη κατάσταση. Το βρέφος έφτασε στο νοσοκομείο χωρίς τις αισθήσεις του και παρά το γεγονός ότι το νοσοκομείο δεν εφημέρευε, υπήρξε μεγάλη κινητοποίηση, οι γιατροί έκαναν υπεράνθρωπες προσπάθειες να το επαναφέρουν αλλά δεν τα κατάφεραν.

Σύμφωνα με το πρωτόκολλο, διατάχθηκε η διενέργεια νεκροψίας-νεκροτομής.