Σας αρέσει ο Απόηχος;
Προσθέστε τον στις Προτιμώμενες Πηγές Google για να βλέπετε πιο συχνά τα άρθρα μας.
Προσθήκη στις Προτιμώμενες Πηγές Google
Κύκλο δυναμικών κινητοποιήσεων ξεκινούν όπως φαίνεται κάτοικοι και φορείς για τη διάσωση του Οδοντωτού, μετά την επ’ αόριστον αναστολή λειτουργίας του που ανακοίνωσε χθες ο ΟΣΕ προκαλώντας μεγάλες αντιδράσεις.
Έτσι λοιπόν κάτοικοι και φορείς δίνουν το πρώτο ραντεβού,την ερχόμενη Κυριακή 15 Μαρτίου, στις 11.30 το πρωί, στο σταθμό του Οδοντωτού στο Διακοπτό.
Κι όλα αυτά εν αναμονή της έκτακτης σύσκεψης που προανήγγειλε ο Περιφερειάρχης Δυτικής Ελλάδας Νεκτάριος Φαρμάκης, αλλά και συνάντησης στο Υπουργείο υπό τον αναπληρωτή υπουργός Μεταφορών Κωνσταντίνο Κυρανάκη.
ΠΗΓΗ ΦΩΤΟ: eurokinissi
