Ροή

Πάτρα: Κανονικά από την Πέμπτη τα ταξί

Σας αρέσει ο Απόηχος;
Προσθέστε τον στις Προτιμώμενες Πηγές Google για να βλέπετε πιο συχνά τα άρθρα μας.
Προσθήκη στις Προτιμώμενες Πηγές Google

Η ανακοίνωση από το σωματείο των Ταξί «ο Άγιος Χριστόφορος», αναφέρει: «Συνάδελφοι, η Απεργία ΑΝΑΣΤΕΛΛΕΤΑΙ εφόσον το Νομοσχέδιο δεν ψηφίζεται αυτήν την εβδομάδα.

Θα συνεχίσουμε τις κινητοποιήσεις μας τις ημέρες ψήφισης του Νομοσχεδίου.

Θα υπάρξει εκ νέου ενημέρωση για οποιαδήποτε εξέλιξη. Από αύριο το πρωί τις 05.00 λήγει η απεργία».