Ροή

Κινητοποίηση στην Πυροσβεστική για φωτιά σε εγκαταλελειμμένο βαγόνι

Σας αρέσει ο Απόηχος;
Προσθέστε τον στις Προτιμώμενες Πηγές Google για να βλέπετε πιο συχνά τα άρθρα μας.
Προσθήκη στις Προτιμώμενες Πηγές Google

Κινητοποίηση αυτή την ώρα των πυροσβεστικών δυνάμεων στην Πάτρα για φωτιά στις εγκαταστάσεις του ΟΣΕ στην οδό Παπαφλέσσα.

Σύμφωνα με πληροφορίες η φωτιά είναι σε εγκαταλελειμμένο βαγόνι με την αιτία πρόκλησης μέχρι στιγμής να είναι άγνωστη. Δεν υπάρχει κίνδυνος ούτε για την εκτέλεση των δρομολογίων ούτε για άλλους συρμούς που είναι στο σημείο.