Σε δύο σημαντικές θέσεις ευθύνης στην Πανελλήνια Ομοσπονδία Αστυνομικών Υπαλλήλων (ΠΟΑΣΥ) αναλαμβάνει ο πρώην πρόεδρος της Ένωσης Αστυνομικών Υπαλλήλων Αχαΐας, Χάρης Τσιτσίκας, μετά από απόφαση του προέδρου της Ομοσπονδίας, Χρήστου Μαυραγάνη, και της Εκτελεστικής Γραμματείας.
Συγκεκριμένα, ο κ. Τσιτσίκας αναλαμβάνει καθήκοντα Συντονιστή Έργου Δυτικής Ελλάδας για την ΠΟΑΣΥ, ενώ παράλληλα εντάσσεται και στον Τομέα Επικοινωνίας της Ομοσπονδίας (Team POASY).
Σε δήλωσή του, ο κ. Τσιτσίκας εξέφρασε τις θερμές του ευχαριστίες προς τον πρόεδρο της ΠΟΑΣΥ και τα μέλη της Εκτελεστικής Γραμματείας για την εμπιστοσύνη που έδειξαν στο πρόσωπό του, τονίζοντας ότι η ανάληψη των νέων καθηκόντων αποτελεί για τον ίδιο ιδιαίτερη τιμή αλλά και ισχυρή δέσμευση για ακόμη μεγαλύτερη προσπάθεια και ουσιαστική διεκδίκηση των αιτημάτων του αστυνομικού προσωπικού.
Όπως επεσήμανε, βασική του προτεραιότητα είναι να βρίσκεται δίπλα σε κάθε Πρωτοβάθμια Ένωση της Δυτικής Ελλάδας, καταγράφοντας τις ανάγκες των συναδέλφων του και μεταφέροντας με συνέπεια και υπευθυνότητα τα ζητήματα που τους απασχολούν.
Παράλληλα, μέσω της συμμετοχής του στην Επιτροπή Επικοινωνίας της ΠΟΑΣΥ, στόχος του είναι η ενίσχυση της δημόσιας παρουσίας της Ομοσπονδίας με υπεύθυνο, τεκμηριωμένο και δυναμικό λόγο, έχοντας ως βασικές αρχές την αλήθεια, τη διαφάνεια και την προάσπιση των δικαιωμάτων των Ελλήνων αστυνομικών.
