Σας αρέσει ο Απόηχος;
Προσθέστε τον στις Προτιμώμενες Πηγές Google για να βλέπετε πιο συχνά τα άρθρα μας.
Προσθήκη στις Προτιμώμενες Πηγές Google
Στην Πάτρα οι νοσηλείες παραμένουν σταθερά υψηλές και σε τριψήφιο αριθμό, φθάνοντας τις 107.
Ειδικότερα, στο ΠΓΝΠ νοσηλεύονταν χθες 42 ασθενείς στις Κλινικές Covid, δύο περιστατικά στην Παιδιατρική Κλινική και 14 στις ΜΕΘ Covid, ενώ στο ΓΝΠ «Ο Άγιος Ανδρέας» 42 ασθενείς στην Κλινική Λοιμώξεων και 7 στην ΜΕΘ Covid.
Με πληροφορίες από εφημερίδα Γνώμη
