Ροή

Ληστεία σε βενζινάδικο στην Θεσσαλονίκη– Απείλησαν υπάλληλο με μαχαίρι

Σας αρέσει ο Απόηχος;
Προσθέστε τον στις Προτιμώμενες Πηγές Google για να βλέπετε πιο συχνά τα άρθρα μας.
Προσθήκη στις Προτιμώμενες Πηγές Google

Ληστεία υπό την απειλή μαχαιριού σημειώθηκε σε βενζινάδικο στην περιοχή της Σταυρούπολης στη Θεσσαλονίκη, τα ξημερώματα της Παρασκευής (25.04.2025).

Στόχος ληστών έγινε στη 1:40 σε πρατήριο υγρών καυσίμων στην οδό Λαγκαδά, στη Θεσσαλονίκη. Δύο άτομα, με καλυμμένα τα χαρακτηριστικά τους, απείλησαν με μαχαίρι τον υπάλληλο.

Οι δύο δράστες κατάφεραν να αφαιρέσουν 200 με 300 ευρώ.

Στη συνέχεια τράπηκαν σε φυγή και αναζητούνται, ενώ δεν υπήρξαν αναφορές για κάποιο τραυματισμό.