Σας αρέσει ο Απόηχος;
Προσθέστε τον στις Προτιμώμενες Πηγές Google για να βλέπετε πιο συχνά τα άρθρα μας.
Προσθήκη στις Προτιμώμενες Πηγές Google
Δυο κοριτσάκια και ένα αγοράκι, γεννήθηκαν στην μαιευτική κλινική του νοσοκομείο «Αγ. Ανδρέας». Ήταν η δεύτερη φορά σε επτά μήνες που γεννιούνται τρίδυμα στην κλινική. Τα μωρά γεννήθηκαν πρόωρα, εφταμηνίτικα, και να σημειωθεί ότι προήλθαν από φυσιολογική σύλληψη.
Ευτυχείς γονείς είναι ο Φώτης Σαροκωστόπουλος και η 30χρονη Μαρία Μπερεβέσκου από τη Ναύπακτο. Ο γυναικολόγος που έφερε στη ζωή τα τρίδυμα είναι ο Παντελής Κολλιάς
