Ροή

Έβαλαν φέρετρο μπροστά στη ΔΕΗ στην Ακτή Δυμαίων μέλη του ΕΚΠ για το θάνατο υπαλλήλου στη Ζάκυνθο

Σας αρέσει ο Απόηχος;
Προσθέστε τον στις Προτιμώμενες Πηγές Google για να βλέπετε πιο συχνά τα άρθρα μας.
Προσθήκη στις Προτιμώμενες Πηγές Google

Ένα φέρετρο μετέφεραν και τοποθέτησαν συμβολικά στην είσοδο του κτιριου της ΔΕΗ στην Ακτή Δυμαίων της Πάτρας, μέλη της διοίκησης του εργατικού κέντρου Πάτρας.

Ήταν μια κίνηση με συμβολικό χαρακτήρα μετά το θάνατο από ηλεκτροπληξία υπαλλήλου του ΑΔΜΗΕ στη Ζάκυνθο στη διάρκεια εργασιών συντήρησης σε υποσταθμό της ΔΕΗ.