Και δεύτερο περιστατικό με τρένα στην Πιερία μέσα σε ένα χρόνο καταγγέλλουν οι μηχανοδηγοί

Σας αρέσει ο Απόηχος;
Προσθέστε τον στις Προτιμώμενες Πηγές Google για να βλέπετε πιο συχνά τα άρθρα μας.
Προσθήκη στις Προτιμώμενες Πηγές Google

Στην αποκάλυψη πως μέσα σε ένα χρόνο υπήρξαν δυο επικίνδυνα περιστατικά με τρένα στην Πιερία αποκαλύπτουν με ανακοίνωση που εξέδωσαν οι μηχανοδηγοί του ΟΣΕ.

Μετά την παραλίγο νέα τραγωδία με τρένα στην Πιερία την Δευτέρα (25/11/2024) η οποία αποφεύχθηκε την τελευταία στιγμή, οι μηχανοδηγοί του ΟΣΕ αποκαλύπτουν και δεύτερο περιστατικό και μάλιστα όπως τονίζουν «σε περιοχή που υποτίθεται ότι λειτουργεί πλήρως η Τηλεδιοίκηση και τα φωτοσήματα».

Συγκεκριμένα με ανακοίνωσή της, η Πανελλήνια Ένωση Προσωπικού Έλξης (ΠΕΠΕ) του ΟΣΕ αναφέρει πως, την Δευτέρα 25/11/2024, η αμαξοστοιχία 2591 είχε ακινητοποιηθεί λόγω τεχνικού προβλήματος στον στάση Κορινός, ενώ ακολουθούσε η αμαξοστοιχία IC 57.

«Σύμφωνα με τις αναφορές των δύο μηχανοδηγών της IC 57, ενώ η αμαξοστοιχία 2591 ήταν σταθμευμένη στον Σ.Σ. Κορινό η ένδειξη εισόδου σε αυτόν ήταν πράσινη, αντί για κόκκινη», υπογραμμίζει.

Και σημειώνει πως «οι μηχανοδηγοί της IC 57 είχαν μειώσει την ταχύτητα τους, γνωρίζοντας ότι η προπορευόμενη αμαξοστοιχία 2591 είχε καθυστέρηση 15 λεπτών και αντιμετώπιζε τεχνικά προβλήματα και έτσι απεφεύχθη η σύγκρουση».

Με πληροφορίες από newsit.gr