Άφησαν τις θέσεις για τους κάδους… μινιόν!

Σας αρέσει ο Απόηχος;
Προσθέστε τον στις Προτιμώμενες Πηγές Google για να βλέπετε πιο συχνά τα άρθρα μας.
Προσθήκη στις Προτιμώμενες Πηγές Google

Μπορεί οι κάτοικοι της οδού Στρατηγού Κωνσταντινόπουλου 51 και Συνταγματάρχου Ζήση 70 γωνία, στην Πάτρα να περίμεναν ότι η υπογειοποίηση καλωδίων θα αναθμιζε την περιοχή τους με την ανακατασκευή των πεζοδρομίων, όμως δεν τα υπολόγισαν όλα!

Το έργο μπορεί να ολοκληρώθηκε, αλλά η εσοχή που φτιάχτηκε στο πεζοδρόμιο για να τοποθετούνται οι κάδοι ανακύκλωσης και απορριμμάτων, είναι μικρή και δεν τους χωράει! Ένας κάδος που… περισσεύει μαλιστα, μένει στον δρόμο μπροστά από το πεζοδρόμιο, με ότι κίνδυνο μπορεί να συνεπάγεται αυτό. Όπως μας λένε κάτοικοι της περιοχής, κίνδυνος υπάρχει και για τους πεζούς καθώς η μη σωστή τοποθέτηση των κάδων που δεν χωράνε, αφήνει κενά σημεία, που αν κάποιος δεν τα προσέξει, θα πάθει ατύχημα.

Και σαν να μην έφτανε αυτό, στον δρόμο δίπλα από τους καδους αφήνουν και συσκευασίες από προϊόντα, από παρακείμενα καταστήματα…