Πύργος: Από τα… αξημέρωτα αγροτοκτηνοτρόφοι έκαναν κατάληψη στο Διοικητήριο της ΠΕ Ηλείας

Σας αρέσει ο Απόηχος;
Προσθέστε τον στις Προτιμώμενες Πηγές Google για να βλέπετε πιο συχνά τα άρθρα μας.
Προσθήκη στις Προτιμώμενες Πηγές Google

Σε μια ακόμα αιφνιδιαστική κίνηση προχώρησαν οι αγρότες και οι κτηνοτρόφοι της Ηλείας τα ξημερώματα της Τρίτης. Από τις 6:30 το πρωί απέκλεισαν τις εισόδους.Μετέβησαν στο Διοικητήριο της Περιφερειακής Ενότητας Ηλείας και απέκλεισαν τις εισόδους με αποτέλεσμα να μην περάσουν οι εργαζόμενοι στο κτίριο.

Η κινητοποίηση δεν θα σταματήσει και αναμένεται να ενισχυθεί περαιτέρω…

Πηγή ilialive.gr