Το πρώτο βράδυ των αγροτών στο μπλόκο της Περιμετρικής- ΦΩΤΟ

Σας αρέσει ο Απόηχος;
Προσθέστε τον στις Προτιμώμενες Πηγές Google για να βλέπετε πιο συχνά τα άρθρα μας.
Προσθήκη στις Προτιμώμενες Πηγές Google

Καθόλη την διάρκεια της νύχτας έμειναν οι αγρότες και οι κτηνοτρόφοι της Αχαΐας στο μπλόκο στην περιμετρική οδό της Πάτρας.
Οι αγρότες και οι κτηνοτρόφοι δηλώνουν αποφασισμένοι να παραμείνουν στον κόμβο της Εγλυκάδας ενώ δεν αποκλείεται οι επόμενες κινήσεις τους να είναι πιο δυναμικές.