Θετική παρέμβαση για τους δανειολήπτες του Νόμου Κατσέλη σύμφωνα με τον Εμπορικό Σύλλογο της Πάτρας

Σας αρέσει ο Απόηχος;
Προσθέστε τον στις Προτιμώμενες Πηγές Google για να βλέπετε πιο συχνά τα άρθρα μας.
Προσθήκη στις Προτιμώμενες Πηγές Google

Ο Εμπορικός και Εισαγωγικός Σύλλογος Πατρών σε ανακοίνωσή του χαιρετίζει τη νομοθετική πρωτοβουλία της Κυβέρνησης και του Υπουργείου Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών για την αντιμετώπιση ενός ζητήματος που απασχολούσε επί μακρόν χιλιάδες δανειολήπτες, οι οποίοι είχαν ενταχθεί στις διατάξεις του Νόμου Κατσέλη.

Η συγκεκριμένη ρύθμιση, σε συνέχεια της σχετικής απόφασης της Ολομέλειας του Αρείου Πάγου, δίνει ουσιαστική λύση σε μια εκκρεμότητα που είχε δημιουργήσει σημαντικές επιβαρύνσεις σε νοικοκυριά, επαγγελματίες και μικρές επιχειρήσεις. Παράλληλα, συμβάλλει καθοριστικά στην αποκατάσταση της ασφάλειας δικαίου και στη βελτίωση των όρων αποπληρωμής των οφειλών, ενισχύοντας τη σταθερότητα στο οικονομικό περιβάλλον.

Ο Σύλλογός μας είχε επανειλημμένα αναδείξει την ανάγκη οριστικής διευθέτησης του ζητήματος και εκφράζει την ικανοποίησή του για το γεγονός ότι η Πολιτεία ανταποκρίθηκε σε ένα δίκαιο και ώριμο αίτημα χιλιάδων πολιτών και παραγωγικών φορέων. Πρόκειται για μια θετική εξέλιξη που ανακουφίζει σημαντικό αριθμό συμπολιτών μας και ενδυναμώνει το αίσθημα εμπιστοσύνης προς τους θεσμούς.

Ταυτόχρονα, θεωρούμε ότι η εν λόγω παρέμβαση μπορεί και πρέπει να αποτελέσει αφετηρία για περαιτέρω στοχευμένες πρωτοβουλίες στον τομέα της διαχείρισης του ιδιωτικού χρέους. Εξακολουθούν να υπάρχουν χιλιάδες επιχειρήσεις, επαγγελματίες και νοικοκυριά που αντιμετωπίζουν δυσκολίες λόγω παλαιών δανειακών υποχρεώσεων και αναζητούν βιώσιμες, ρεαλιστικές και δίκαιες λύσεις για την οριστική τακτοποίησή τους.

Ο Σύλλογός μας θα συνεχίσει να καταθέτει τεκμηριωμένες προτάσεις και να συνεργάζεται με την Πολιτεία, με στόχο την εξεύρεση αποτελεσματικών λύσεων που θα ενισχύουν την κοινωνική συνοχή και θα στηρίζουν την αναπτυξιακή προοπτική της χώρας.