Ο Ρούμπιο προειδοποιεί ότι η επιβολή διοδίων στο Ορμούζ θα μπορούσε να “εξαπλωθεί” και σε άλλα θαλάσσια περάσματα

Σας αρέσει ο Απόηχος;
Προσθέστε τον στις Προτιμώμενες Πηγές Google για να βλέπετε πιο συχνά τα άρθρα μας.
Προσθήκη στις Προτιμώμενες Πηγές Google

Ο υπουργός Εξωτερικών Μάρκο Ρούμπιο επανέλαβε σήμερα την αντίθεση της Ουάσινγκτον στην επιβολή τελών διέλευσης στο Στενό του Ορμούζ, δηλώνοντας ότι αυτό θα μπορούσε να προκαλέσει «απόλυτο χάος».

«Εάν δεχθούμε ότι μπορούμε να επιβάλλουμε χρέωση για τη χρήση μιας διεθνούς θαλάσσιας οδού διότι βρίσκεται κοντά στο έδαφός μας, αυτό θα εξαπλωνόταν στον κόσμο σαν επιδημία», δήλωσε ο Μάρκο Ρούμπιο, σε συνάντηση με τους ομολόγους του από το Συμβούλιο Συνεργασίας του Κόλπου (CCG) στη Μανάμα (Μπαχρέιν).

ΠΗΓΗ ΦΩΤΟ: GLOMEX

ΠΗΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ: ΑΠΕ-ΜΠΕ – AFP